مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نخ پلی استر پنبه مکرومه صنعتی

آنچه در این سایت میخوانیم...

نخ پلی استر پنبهنخ پلی استر مکرومهنخ پلی استر صنعتی

در دنیای مد انواع مدل های نخ پلی استر تولید می شود که هر کدام دارای خواص و کاربردهایی هستند که از نخ پنبه ای، ماکرامه و مدل های صنعتی برای پارچه و دوخت استفاده می شود. این رزوه ها دارای ضخامت های زیاد و کاربردهای متفاوتی هستند که بنا به نیاز خریداری و استفاده می شوند. معمولا در کارخانجات ریسندگی با استفاده از بهترین ماشین آلات سعی در تولید نمونه های باکیفیت با بهترین مواد روز دنیا دارند.

نخ پلی استر پنبه

در صنعت نساجی پیشرفت چشمگیری داشته و مدل های مختلف پلی استر پنبه ای با ضخامت های متنوع تولید می کند. این نخ دارای الیاف مختلفی مانند طبیعی و مصنوعی است که در زندگی روزمره کاربردهای متفاوتی دارد. نخ مصنوعی از رشته های پلیمری با درصد مشخصی از الیاف پنبه ساخته می شود که با توجه به عملکرد انتخابی ساخته می شود.

نخ ابریشم نرمی منحصر به فردی دارد که معمولا در پارچه ها استفاده می شود. برای انواع پارچه فاستونی از الیاف ابریشم پیشمی و قم و برای قلاب بافی و نخ نامرئی از الیاف مصنوعی استفاده می شود. الیاف طبیعی به دست انسان ساخته نمی شوند و کیفیت بهتری نسبت به الیاف مصنوعی دارند و معمولاً حاوی پنبه و کتان هستند.

نخ ابریشم نرمی منحصر به فردی دارد که معمولا در پارچه ها استفاده می شود. برای انواع پارچه فاستونی از الیاف ابریشم پیشمی و قم و برای قلاب بافی و نخ نامرئی از الیاف مصنوعی استفاده می شود. الیاف طبیعی به دست انسان ساخته نمی شوند و کیفیت بهتری نسبت به الیاف مصنوعی دارند و معمولاً حاوی پنبه و کتان هستند.

پارچه های ویسکوز و سلولزی دارای الیاف مصنوعی هستند که از مواد شیمیایی ساخته شده اند و قیمت مناسب تری دارند. انواع دیگری از نخ ها نیز وجود دارند که دارای الیاف خاصی مانند کادیکا و اسپندکس هستند و از نمونه های فانتزی هستند و دارای شاخص های خوبی مانند شفافیت، مقاومت بالا و رنگ ثابت هستند. نمی توان با آن لباس یا فرش خوب بافت.

نخی که شفافیت داشته باشد تازه و به وضوح دیده می شود و با استفاده از بهترین ماشین آلات تولید می شود و رنگ ثابت یکی از مهم ترین عوامل خرید بود که باعث افزایش کار شد. برخی از الیاف به گونه ای ساخته می شوند که پس از شستشوی مکرر تغییر رنگ نمی دهند که بسیار مهم است. یکی از راه های تشخیص رنگ نخ این است که آن را در آب سرد قرار دهید تا رنگ آب تغییر کند یعنی رنگ الیاف ثابت نباشد و کیفیت بالایی نداشته باشد و یکی از نکته ای که در خرید یک نخ باکیفیت مهم است استحکام و دوام آن است. کند حجم دارد و در حین استفاده مشکلی ایجاد نمی کند.

نخ پشمی ساختاری ضخیم دارد و برای دوخت و هدیه مناسب نیست و معمولاً برای پارچه های فاستونی بافته می شود و معمولاً از نخ پنبه ای برای دوخت و دوخت های ساده در دوخت استفاده می شود و ضخامت هایی برای برخی هنرها موجود است. . مانند گلدوزی با نخ فلزی که می توان از مواد خاصی استفاده کرد و قیمت بالاتری نیز دارد.

نخ پلی استر مکرومه

یکی از بادوام ترین و مرغوب ترین انواع نخ پلی استر و نخ ابریشم طبیعی است. این نخ از مقاومت بالایی برخوردار است و ظاهر بسیار زیبایی دارد، جنس این نخ از نخ های زیاد و مستحکمی است که به هم بافته می شوند و مناسب است که یکی از صنایع پرطرفدار در کشور ما هنر بافی های فاخر است. که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. . مردم را جذب کرده است.

در بازار نمونه هایی از این نخ با ضخامت های متعدد وجود دارد که با برند آن متفاوت است. معمولا این نخ متفاوت است که با توجه به نوع بافت انتخاب می شود و یکی از مرغوب ترین نخ های مدل مکرومه است که باید . هنگام خرید به نخ های بافته شده در آن توجه کنید. شرکت های تولیدی دو نوع طبیعی که از گیاه یا حیوان گرفته می شود و نوع مصنوعی آن از پلیمر تولید و روانه بازار می کنند که در قیمت آن تاثیر دارد.

ماده اصلی به کار رفته در نمونه مصنوعی آن مشتقات روغنی است که به صورت نخ و بافته می شود، نخ ماکرامه تنوع بسیار بالایی دارد که هر کدام ضخامت و کاربردهای خاص خود را دارند و نوع تابیده آن از سه نخ است. بافته می شود که جزء پرفروش ترین نوع آن بوده است که از بافت ماکرامه استفاده می شود. نوع نرم افزار یکی از گران ترین نمونه هایی است که برای کارهای ظریف این هنر استفاده می شود. یکی از مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید قطر، ضخامت و طول این نخ است.

نخ پلی استر صنعتی

بسیاری از کارخانجات نخ پلی استر صنعتی و نخ ابریشم را در انواع مختلف می بافند که جنس و ضخامت خاص خود را دارد و همچنین روش تولید نیز متفاوت است. از این نخ ها در صنایع مختلف استفاده می شود و برای رومیزی و رومیزی استفاده می شود که جذابیت خاصی برای افراد دارد. مورد نظر را می بافند و استفاده می کنند.

این نخ دارای لایه های مختلفی است که با درجات مختلف و ضخامت های خاص بافته می شود و برای روکش و پرده خودرو استفاده می شود و کارخانه های ریسندگی از دستگاه های پیشرفته و از انواع ماشین آلات برای تولید این نخ استفاده می کنند. تشکیل پیشرفته تولید می کند. در دنیای امروز به تولید انبوه می رسند، فروشگاه های خرازی نیز این محصولات را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. سایت ما نیز به دلیل عرضه مستقیم این محصول را با قیمت مناسب عرضه می کند که بدون صرف وقت و انرژی به راحتی قابل ثبت است و مشاوران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. که به راحتی قابل خرید و اطمینان از اصالت کالا می باشد.

سعید فراشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سعید فراشی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127888513

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: afra_company1@

instagram icon اینستاگرام: afra__company1@

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید