مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش انواع گونی

آنچه در این سایت میخوانیم...

خرید انواع گونی

گونی ها انواع کیسه هایی هستند که از پارچه های خشن ساخته شده اند که دوام بیشتری دارند. گونی در کشاورزی برای حمل میوه و سبزیجات و یا جابجایی خوراک دام و طیور کاربرد فراوانی دارد. در غذای خود به ندرت می‌توان گونی‌های طبیعی را که از نخ و پارچه‌های پشم گوسفند تولید می‌شوند، دید.

اما گونی های طبیعی در صنعت با گونی های مصنوعی ساخته شده از نوعی الیاف به نام پروپیلن جایگزین می شوند. تاریخچه گونی سازی در ایران به سال ۱۳۱۱ برمی گردد.اولین کارخانه گونی بافی ایران در شهر رشت شروع به کار کرد که انواع گونی را می ساخت.

خرید انواع گونی

گونی پلاستیکی (پروپیلن): گونی های پلاستیکی بیشترین سهم را در بسته بندی صنعتی دارند. این نوع گونی ها ترکیبات زیادی از مقاومت بالای خود در پارگی و پوشش گیاهی دارند. این نوع گونی ها در کارخانه های تولید آرد سفید و خوراک دام و کشاورزی کاربرد فراوانی دارند. مثلا بسته بندی گندم و جو یا برنج و…

گونی های پلاستیکی ضد آفتاب: این نوع گونی ها از موادی ساخته می شوند که در برابر نور خورشید مقاومت می کنند و محصولاتی تولید می کنند که می توان برای مدت طولانی در محیط نگهداری کرد. گونی های معمولی در برابر نور خورشید قوی هستند. . لازم نیست و در مدت کوتاهی پس از استفاده از بین می رود اما گونی های ضد آفتاب این مشکلات را ندارند. چرا از کیسه های پلاستیکی استفاده کنیم؟ از مزایای استفاده از گونی های پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد: این نوع گونی ها بر خلاف تصور عموم قابل بازیافت بوده و به راحتی بازیافت می شوند و آسیب چندانی به محیط زیست وارد نمی کنند.

 

این گونی ها بافتی دارند که به راحتی می توان از آن برای نگهداری پودرها و مواد ریز دانه استفاده کرد. _این گونی ها قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و همچنین حمل و نقل آسانی دارند و به راحتی می توانند برچسب ها و نوشته های مورد نیاز را روی آن چاپ کنند. گونی های پلاستیکی چند لایه: این نوع گونی ها به گونی های ضد آب معروف هستند که کاربردهایی مانند بسته بندی گچی و سیمان سفید دارند که باید در برابر فرسایش آب مقاوم باشند.

گونی ها دارای اندازه های مختلف و رنگ های متفاوت هستند. گونی کنفی: این گونی ها را می توان قدیمی ترین گونی های ساخت بشر دانست که در حدود ۸ هزار سال پیش ساخته شده اند و به دلیل استحکام بالا برای جابجایی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. مناسب برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به نگهداری مواد غذایی دارند. گیاه شاهدانه ماده اولیه برای تولید این نوع گونی ها است که از گیاه شاهدانه به دست می آید. آنها همچنین دلیل طبیعی بودن تجزیه و تحلیل و سازگاری با محیط زیست هستند.

گونی های کنفی از الیاف طبیعی از جمله الیاف کنف ساخته شده اند که قابل بازیافت نیز هستند. کاربرد اصلی این گونی ها در صنایع کشاورزی مانند بسته بندی حبوبات، قهوه و برنج می باشد. از این گونی ها هنوز هم در صنعت ساختمان سازی برای گچ کاری و عایق کاری استفاده می شود. این گونی ها برای تزئینات و صنایع نظامی نیز در نظر گرفته شده است. در صنایع نظامی از شن و ماسه برای ساختن سنگر با استفاده از گونی های کنفی استفاده می شود و به دلیل شباهت رنگ این گونی ها به خاک، برای ماشین های ستاره دار، سلاح ها و انبارهای نظامی استفاده می شود.

گونی های کنفی بر اساس تراکم بافت به چند نوع تقسیم می شوند: درجه یک: بیشتر به عنوان فیلتر در کارخانه های نیشکر استفاده می شود. درجه دوم: در کارخانه های دوخت گونی و بسته بندی پنبه تولید می شوند. درجه ۳: ضعیف تر هستند و شرایط ذکر شده در بالا برای کار و ایزوگامی استفاده می شود. گونی های کاغذی (پاکت): از انواع دیگر گونی ها می توان به گونی های کاغذی اشاره کرد. تولیدکنندگان از پلیمرهایی مانند پروپیلن و انواع دیگر پلیمرهای پلاستیکی برای تقویت این گونی ها استفاده می کنند.

گونی های کاغذی انواع مختلفی دارند مانند: پاکت متالیز: این نوع کیسه های پلی دو یا سه لایه است و در انواع دولایه آنها از یک لایه متالایز و یک لایه اتیلن استفاده می شود. از این نوع پاکت ها در بسته بندی کودهای شیمیایی استفاده می شود. گونی های سه لایه نیز مانند نوع قبلی از دو لایه ساخته می شوند که گفته می شود علاوه بر لایه پلی استر نیز برای نگهداری مواد غذایی طراحی شده اند.

گونی های کاغذی انواع مختلفی دارند مانند: پاکت متالایز: این نوع پلی کیسه دو یا سه لایه است و در انواع دولایه آنها از یک لایه متالایز و یک لایه اتیلن استفاده می شود. از این نوع پاکت ها در بسته بندی کودهای شیمیایی استفاده می شود. گونی های سه لایه مانند نوع قبلی دو لایه هستند که گفته می شود علاوه بر لایه پلی استر برای نگهداری مواد غذایی نیز طراحی شده اند.

سعید فراشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سعید فراشی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127888513

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: afra_company1@

instagram icon اینستاگرام: afra__company1@

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید