مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید جامبو بگ نو درجه یک به صورت عمده از اصفهان و مشهد

خرید جامبو بگ نو در اصفهان و مشهد با قیمت مناسب برای جامبو یا بیگ بگ کاملا نو در شهرهای اصفهان و مشهد که در تولید با نازلترین قیمت و مناسب ترین قیمت دوخته و تهیه می شود بهترین است. گزینه ای برای خرید جامبو بگ. . .

جامبو بگ ها انواع مختلفی دارند و بسته به وزن یا نوع دوخت و پارچه به کار رفته در نمونه جامبو بگ و همچنین دوخت رویه جامبوبگ یا بیگ بگ تقسیم بندی می شوند.

جامبو بگ ها و گونی های بزرگ برای مصارف مختلف و بارهای مختلف با مقاومت ها و موقعیت های مختلف طراحی شده اند تا بتوانند هر محصولی بین ۵۰۰ تا ۲٫۵ تن را پشتیبانی کنند.

ظرفیت و ظرفیت حمل جامبو بگ ها و همچنین قیمت آنها به نوع پارچه دوخت و نوع نخ استفاده شده در جامبو بگ های بزرگ بستگی دارد. تا زمانی که اتصال در دسته های جامبو بگ بزرگ، محکم و محکم باشد، قدرت بیشتری دارد.

همچنین جنس و فرم اتصال این دسته ها به یکدیگر تاثیر بسزایی در تحمل وزن جامبو بگ ها دارد. خرید جامبو بگ جدید یکی از مواردی که برای تشخیص جامبو بگ جدید استفاده می شود جنس و دوخت دسته جامبو بگ است.

تا جایی که دسته جامبو بگ ها بدون پوسیدگی و کاملا مقاوم هستند، از جامبو بگ ها نیز برای نو بودن استفاده می شود، از پارچه هایی به نام پلی پروپیلن ساخته شده اند. این نخ به دلیل الیاف مقاومی است که دسته های بسته بندی جامبو بگ را به تسمه هایی با مقاومت کششی فوق العاده بالا تبدیل کرده است.

معمولا خریداران جامبو بگ های جدید با توجه به نیاز و محصولات خود در کارخانه های بزرگ جامبو بگ سفارش می دهند و به فروشندگان جامبو بگ می فروشند.

جامبو بگ ها در دو ست موجود می باشند و بسته های این نوع نیز در چهار ست بزرگ می باشد. لازم به ذکر است که این نوع جامبوبگ ها به صورت عمده با هشت ست اتصال نیز به فروش می رسند.

برای جابجایی این کیسه های بزرگ معمولا از جرثقیل یا لیفتراک استفاده می شود. کیفیت جامبوبگ و همچنین قیمت آنها به عواملی مانند کیفیت و جنس دوخت جامبوبگ و دسته های جامبو بگ مربوط می شود که البته باید به ارتباط بین گونی نیز توجه داشت. بدنه و دسته ها و تعداد دسته ها. جامبو بک به سفارش مشتری ساخته می شود.

 

 

یکی از تفاوت های قیمت جامبو بگ ها همین است. به عنوان مثال، یک خریدار جامبو بگ ممکن است برای یک جامبو بگ با ارتفاع بدنه کمی بالاتر از حد معمول سفارش دهد.

خرید جامبو بگ در اصفهان. جامبو بگ را در اصفهان یا شهرهای دیگر ایران مانند اهواز و مشهد خریداری کنید.

بسته به پارچه گونی وزن های مختلفی در این گونی ها یافت می شود که قطعا تاثیر مستقیمی بر قیمت ساک جامبو دارد. ضخامت رزوه این گونی ها که از مواد و بافت پلی پروپیلن ساخته شده اند باعث افزایش مقاومت و تحمل بار ساک جامبو بگ می شود.

اما چه چیزی داخل رزوه های پلی پروپیلن است که این کیسه را بیشتر می کند؟ برای توضیح این موضوع می توان گفت به میزانی که در داخل هر متر مربع نخ جامبو بگ و پارچه، ماده ای به نام اوزان وجود داشته باشد، طبیعتاً کیفیت این کیسه ها افزایش می یابد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که میزان این وزنه ها در هر متر مربع از این پارچه در کیفیت و قیمت گونی و کیف های جانبی تاثیرگذار است. مثلاً در هر متر مربع باید حدود ۱۳۵ گرم تا حدود ۲۰۰ گرم از آن وجود داشته باشد.

نظر دقیق تر در این مورد می تواند این باشد که یک جامبو بگ ممکن است با بیان گرم بگوید پنج. وزن ۱۷۵ گرمی با توجه به وزن و قیمت بسیار متفاوت است.

میزان وزنه های استفاده شده در پارچه تاثیر مستقیمی بر وزن این کیف دارد. خرید جامبو بگ در مشهد یکی دیگر از مواردی است که در خرید جامبو بگ یا بیگ بگ در شهرهایی مانند مشهد و اصفهان باید به آن توجه کنید. بودن ضد تشعشع وجود دارد.

به طوری که در هنگام حمل و نقل و انتقال حرارت دارای تابش آفتاب و حرکت باشند. معمولاً تنها چیزی که خریدار جامبوبگ در نظر می گیرد، وزن جامبوبگ است. اما کیفیتی که به موارد زیادی در قیمت این گونی ها اشاره دارد.

مجموعه گونیفافان تجهیزات واقعی و دستگاه های بسیار پیشرفته را در اختیار خریدار جامبوبگ های بزرگ قرار می دهد تا ساک جامبوبگ با مواد، دوخت و بند و یا اتصال دستی را سفارش دهد. سفارشات را بپذیرید و بهترین جامبو بگ ها را به بهترین شکل، با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تحویل دهید.

فروشندگان و فروشندگان بیگ جامبو می توانند برای مشاوره و تجربه خرید یا فروش مطمئن با مجموعه بافان تماس بگیرند.

سعید فراشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سعید فراشی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127888513

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: afra_company1@

instagram icon اینستاگرام: afra__company1@

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید