مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت رول گونی پلاستیکی

آنچه در این سایت میخوانیم...

رول گونی پلاستیکیقیمت رول گونی پلاستیکی

از گونی های پلاستیکی برای بسته بندی محصولات کشاورزی و صنعتی استفاده می شود و این محصول به صورت رولی در شیراز به قیمت روز به فروش می رسد و تعداد زیادی گونی پلاستیکی برای جمع آوری در خیابان های پاریس استفاده می شود. با گذشت زمان این محصول توسعه یافت و استفاده از آن گسترش یافت.
گونی پلاستیکی ظرفی است و یک لایه نازک و قابل پوشش از پارچه و پلاستیک نبافته تولید و برای حمل و نقل کالاهایی مانند مواد غذایی، پودر، مواد شیمیایی، یخ، مجله، مواد غذایی و … استفاده می شود تا کیسه های پلاستیکی مناسب باشد. به گونه ای تولید می شوند که برخی با چسب دوخته می شوند و برخی دیگر از نظر قانونی می توانند گونی پلاستیکی را به گونه ای در نظر بگیرند که پلاستیک کاملاً شکسته و آنالیز نشود و بتواند تولید کند. محیط زیست می شود.
حقایق نشان داده است که سالانه ۱ تا ۵ تریلیون کیسه پلاستیکی کنفی در سراسر جهان استفاده می شود که طول عمر خوبی دارند. صورت ایستاده است.
گونی های پلاستیکی به راحتی باز و بسته می شوند و نمونه آن دسته های بزرگی است که به آنها دوخته می شود. این گونی ها با انواع مواد پلاستیکی از جمله پلی اتیلن تولید می شوند. کیفیت بالاتری دارند. و به محصولی که در آن قرار می گیرد آسیبی نمی رساند.
استفاده از کیسه های پلاستیکی بیشتر از جعبه ها، کارتن ها و شیشه ها استفاده می شود و همچنین مقرون به صرفه تر است زیرا کیسه های پلاستیکی را می توان با توجه به جنسیت مورد استفاده در تولید آنها بازیافت کرد. چرا؟ که برای آنها می توان ساخت. آنها در تبدیل انرژی آتش و همچنین در محل های دفن بهداشتی پایدار و ایمن هستند.

رول گونی پلاستیکی

یکی از محصولاتی که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد رول گونی برنج پلاستیکی است زیرا می تواند بیشتر از محصولات مورد استفاده در صنعت باشد. و به همین دلیل از ریختن و هدر رفتن محصولی که داخل آن تصمیم گرفته اید جلوگیری می کند.

 گونی پلاستیکی بهترین گزینه برای بسته بندی موادی مانند گچ، برنج ایرانی، آرد و سیمان است و به همین دلیل در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد.
 مزیت دیگری که می توان برای این گونی ذکر کرد وزن سبک آن است. . که در حمل و نقل آسان آن تاثیر بسزایی دارد.
 مردم در حال ساخت و ساز هستند، از رول های گونی پلاستیکی به عنوان سایبان استفاده می کنند و به همین دلیل است که برخی به آن ها گونی می گویند.
 این اقلام دارای اندازه هایی هستند که افراد باید هنگام خرید آنها را انجام دهند، برای چه محصولی باید آنها را انجام دهند.
 آنها نیاز دارند و سپس برای خرید آن اذان پیدا می کنند.
گونی های پلاستیکی رنگی در انواع مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را برش خورده و دوخته شده خریداری کنید،اما صنایعی که می توانند از آن ها استفاده کنند و برچسب هایشان را روی آن چاپ کنند، رول های حجم دار هستند. هزینه های بسته بندی را تا حد زیادی افزایش می دهند و همین امر باعث می شود کارخانه ها از آن خرید کنند.

برخی از گونی ها دارای دسته هایی هستند که حمل و نقل را برای کاربر بسیار آسان می کند و همچنین با ویژگی های امنیتی ساخته شده اند که می توانند با اطمینان از آنها استفاده کنند.

ظروف پلاستیکی دارای نوارهای زیپی هستند که به راحتی مواد غذایی را داخل آن قرار می دهند و با فشار ملایم بسته می شوند. ظروف پلاستیکی استحکام بالایی دارند و درزها به گونه ای دوخته می شوند که پاره نمی شوند.

قیمت رول گونی پلاستیکی

عواملی که می تواند بر قیمت رول گونی برنج لاستیکی تاثیر بگذارد که یکی از آنها مواد اولیه ای است که برای تولید آن استفاده می شود، هر چه مواد اولیه با کیفیت بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت، نوع پلاستیک است، به همین منظور انواع آن را برای شما عزیزان توضیح می دهیم تا با اطلاعات فوق خرید خود را انجام دهید.

گونی پلاستیکی نوع اول ساده است که در برابر شرایط محیطی مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهد و در برابر نور خورشید استحکام و استحکام خود را از دست می دهد و برای بسته بندی مواد حساس به رطوبت و حرارت مناسب نیست اما قیمت دارد. مناسب است.

گونی پلاستیکی ضد آب از پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر آب نشان می دهد و از محتویات آن به خوبی محافظت می کند. آنها رایگان هستند، مناسب است.

کیسه های بویلر برای غذاهای منجمد مهر و موم شده استفاده می شود، این کیسه ها معمولا از پلی استر نایلونی رول ساخته می شوند تا در برابر دمای آب جوش مقاومت کنند.

برخی از گونی ها متخلخل یا سوراخ هستند تا آب داغ به مواد غذایی مانند برنج، رشته فرنگی و غیره برخورد کند.

اگر قصد خرید عمده را دارید می توانید به مجموعه معتبر ما در این زمینه مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را از سایت ما سفارش داده و هزینه مناسب آن را پرداخت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره لازم می توانید از طریق فرم موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا اطلاعات ما را بررسی کنید.


سعید فراشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه افرا شما را به خرید بهترین انواع محصولات گونی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سعید فراشی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09127888513

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: afra_company1@

instagram icon اینستاگرام: afra__company1@

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید